Opis
Jednostka hydrauliczna będzie siłą napędową łodzi. Układ hydrauliczny jest odwracalny i będzie w stanie obsługiwać siłownik sterujący na prawą i lewą burtę.
Pompa Lecomble & Schmitt jest standardowo montowana w obwodzie hydraulicznym i podąża za wskazaniami wysyłanymi przez komputer autopilota, aby jak najlepiej regulować kurs.
LECOMBLE & SCHMITT - ODWRACALNE POMPY HYDRAULICZNE
Wybór odwracalnej jednostki hydraulicznej dla autopilota zależy od napięcia na pokładzie (12 lub 24 V), typu kadłuba (strugowodny lub wypornościowy) oraz pojemności układu hydraulicznego.
POMPY Z PODWÓJNYM TŁOCZYSKIEM
Odwracalne jednostki z regulowanym przepływem 12 lub 24 V dla łodzi rekreacyjnych, wędkarskich i serwisowych, odwracalne poprzez odwrócenie polaryzacji zacisków silnika.
Natężenie przepływu jest regulowane za pomocą śruby, która umożliwia precyzyjną regulację czasu podróży od lewej do prawej burty. Jednostki te są wyposażone w zawory zwrotne.